Прескочи към основното съдържание на страницата Прескочи до контекстното меню

Обявa за назначаване на служител на длъжност: Н-к отдел „Хуманитарни дейности“

Обявa

За назначаване на служител на длъжност:

Н-к отдел „Хуманитарни дейности“

Основни длъжностни задължения:

1. Осъществява цялостната политика на общината в областта на културата, образованието и социалните дейности в община Радомир;

2. Ръководи и отговаря за дейността на Отдел „Хуманитарни дейности“ в рамките на компетенциите си;

3. Изпълнява краткосрочни и дългосрочни стратегии, програми и проекти за развитие на културата, образованието и социалните дейности в общината;

4. Участва в разработването и изпълнението на общинския бюджет за функция културата, образованието, и социалните дейности. Осъществява контрол за негово законно и целесъобразно разходване;

5. Взаимодейства с държавните и общинските институции и неправителствени организации в областта на културата, образованието и социалните дейности за реализирането на съвместни проекти и инициативи;

6. Координира реализирането на проекти и дейности, свързани с културата, образованието, и социалните дейности;

7. Участва в областни и общински комисии за осъществяване на политиката в културата, образованието и социалните дейности;

8. Организира изпълнението на общинската културна програма и отбелязване на годишнини свързани с местния, регионалния и националния културно-исторически календар;

9. Координира работата на общинските културни институции и читалища;

10. Координира дейността на общинските училища, детски заведения и извънучилищни звена за организиране на учебно-възпитателния процес;

11. Осигурява задължителното обучение на учениците до 16-годишна възраст;

12. Организира финансирането на общинските учебни и детски заведения и обслужващите звена;

13. Осигурява условия за здравното обслужване и сигурността в общинските училища и детски заведения;

14. Осигурява условия за столово хранене, отдих, спортна база и транспорт за учениците и учителите;

15. Разработва мрежата на общинските училища и детските заведения;

16. Разработва програма за основните ремонти на сградния фонд на общинските училища, детските заведения и извънучилищни звена

Изисквания за заеманата длъжност:

  1. Образователна степен – Висше образование
  2. Минимален образователен опит – 3 години
  3. Професионална област – Хуманитарни специалности
  4. Организационна компетентност
  5. Комуникационна компетентност
  6. Компютърна компетентност
  7. Работа в екип
  8. Способност да планира, организира и изпълнява поставените му задачи
  9. Оперативност, отговорност, етичност, лоялност

За контакти и допълнителна информация: Румен Крумов – началник отдел „Административно-правно обслужване“

Тел. за връзка: 0777/ 80 643 Или на електронен адрес: r.krumov@radomir.bg; radomir@radomir.bg