Обявa за назначаване на служител на длъжност: Н-к отдел „Хуманитарни дейности“
Обявa
За назначаване на служител на длъжност:
Н-к отдел „Хуманитарни дейности“
Основни длъжностни задължения:
1. Осъществява цялостната политика на общината в областта на културата, образованието и социалните дейности в община Радомир;
2. Ръководи и отговаря за дейността на Отдел „Хуманитарни дейности“ в рамките на компетенциите си;
3. Изпълнява краткосрочни и дългосрочни стратегии, програми и проекти за развитие на културата, образованието и социалните дейности в общината;
4. Участва в разработването и изпълнението на общинския бюджет за функция културата, образованието, и социалните дейности. Осъществява контрол за негово законно и целесъобразно разходване;
5. Взаимодейства с държавните и общинските институции и неправителствени организации в областта на културата, образованието и социалните дейности за реализирането на съвместни проекти и инициативи;
6. Координира реализирането на проекти и дейности, свързани с културата, образованието, и социалните дейности;
7. Участва в областни и общински комисии за осъществяване на политиката в културата, образованието и социалните дейности;
8. Организира изпълнението на общинската културна програма и отбелязване на годишнини свързани с местния, регионалния и националния културно-исторически календар;
9. Координира работата на общинските културни институции и читалища;
10. Координира дейността на общинските училища, детски заведения и извънучилищни звена за организиране на учебно-възпитателния процес;
11. Осигурява задължителното обучение на учениците до 16-годишна възраст;
12. Организира финансирането на общинските учебни и детски заведения и обслужващите звена;
13. Осигурява условия за здравното обслужване и сигурността в общинските училища и детски заведения;
14. Осигурява условия за столово хранене, отдих, спортна база и транспорт за учениците и учителите;
15. Разработва мрежата на общинските училища и детските заведения;
16. Разработва програма за основните ремонти на сградния фонд на общинските училища, детските заведения и извънучилищни звена
Изисквания за заеманата длъжност:
- Образователна степен – Висше образование
- Минимален образователен опит – 3 години
- Професионална област – Хуманитарни специалности
- Организационна компетентност
- Комуникационна компетентност
- Компютърна компетентност
- Работа в екип
- Способност да планира, организира и изпълнява поставените му задачи
- Оперативност, отговорност, етичност, лоялност
За контакти и допълнителна информация: Румен Крумов – началник отдел „Административно-правно обслужване“
Тел. за връзка: 0777/ 80 643 Или на електронен адрес: r.krumov@radomir.bg; radomir@radomir.bg