Прескочи към основното съдържание на страницата Прескочи до контекстното меню

ПРОМЕНИ В ПРАВИЛНИКА ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА И ДЕЙНОСТТА НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ -РАДОМИР, НЕГОВИТЕ КОМИСИИ И ВЗАИМОДЕЙСТВИЕТО МУ С ОБЩИНСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ 2023 ГОДИНА

Съгласно чл. 26, ал. 4 от Закона за нормативните актове, в законоустановения срок от 30 дни, Общински съвет-Радомир, чрез настоящото публикуване за обществена консултация, предоставя възможност на заинтересованите лица да направят своите предложения и становища по промените в ПРАВИЛНИК ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА И ДЕЙНОСТТА НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ-РАДОМИР, НЕГОВИТЕ КОМИСИИ И ВЗАИМОДЕЙСТВИЕТО МУ С ОБЩИНСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ 2023 ГОДИНА
е-mail: a.stoilova@radomir.bg или в деловодството на Общински съвет-Радомир, пл. „Свобода” № 20

ПРОМЕНИ В ПРАВИЛНИК ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА И ДЕЙНОСТТА НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ-РАДОМИР, НЕГОВИТЕ КОМИСИИ И ВЗАИМОДЕЙСТВИЕТО МУ С ОБЩИНСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ 2023 ГОДИНА:

Чл.4.(1) Общински съвет-Радомир заседава в Младежки културно информационен център „Европа“ в последния ВТОРНИК от месеца от 9.30 часа.

Става:

             


Чл.62.(1) Председателят на общинския съвет най-малко 3 дни преди заседанието информира обществеността за предстоящото заседание, като обявява дневния ред, датата, часа и мястото на провеждане на заседанието на предварително определените за това места в общината, чрез местните печатни и електронни медии и на официалната интернет страница на общината.

               (2) При обстоятелства и събития,които налагат спешно разглеждане и решаване на определени въпроси,председателя на общинския съвет свиква заседание на съвета и без да бъдат спазени изискванията за отделните срокове,на което се обсъждат и решават само въпросите, по повод на които е свикано заседанието.

Добавя се:

ПРАВИЛНИК ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА И ДЕЙНОСТТА НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ-РАДОМИР, НЕГОВИТЕ КОМИСИИ И ВЗАИМОДЕЙСТВИЕТО МУ С ОБЩИНСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ 2023 ГОДИНА