Прескочи към основното съдържание на страницата Прескочи до контекстното меню

Структура

Структура на Общинска администрация – Радомир


РЕШЕНИЕ №29/12.12.23 на Общински съвет
Приложение 1
Приложение 2
Приложение 3


УТВЪРДИЛ:
КИРИЛ СТОЕВ
Кмет на община Радомир

  • Изборни позиции, техните заместници и кметски наместници:

Кмет на община                                                                –  1 брой

Заместник кмет на община                                           –  2 броя

Кметове на кметства                                                     -12 броя

Кметски наместници                                                       -17 броя

                                                                    Общ брой:        -32 броя

  • Длъжности на пряко подчинение на кмета:

Секретар                                                                               – 1 брой

Главен архитект                                                                 – 1 брой

Звено за вътрешен одит                                                  – 2 броя

Връзки с обществеността и протокол                       – 1 брой
Информационно обслужване и сигурност на

информацията                                                                    – 1 брой

Секретар МКБППМН                                                          – 1 брой

Звено за обслужване на Общински съвет-Радомир   -2 броя

                                                                Общ брой:            – 9 броя

♦Обща администрация:

Дирекция „Обща администрация“ – директор             1 брой
Отдел „Административно-правно обслужване“         -7 броя
Отдел „Финанси, счетоводство и бюджет“                – 6 броя
Отдел „Местни данъци и такси“                                    – 8 броя
                                                              Общ брой:                -22броя

♦Специализирана администрация:

Дирекция „Специализирана администрация“-

директор                                                                             – 1 брой

Отдел „Хуманитарни дейности“                                  – 4 броя
Отдел „Стратегическо планиране, програми и

проекти“                                                                             – 4 броя

Отдел „Устройство на територията“                     – 7 броя
Отдел „Общинска собственост и контрол на

обществения ред“                                                           – 4 броя

Отдел „Екология, гори и концесии“                            – 4 броя
                                             Общ брой:                             -24броя

Обща численост на администрацията:         – 87 броя