Прескочи към основното съдържание на страницата Прескочи до контекстното меню

Обява за назначаване на служител на длъжност: Главен специалист образование

Обявa

За назначаване на служител на длъжност:

Главен специалист „Oбразование

Основни длъжностни задължения:

1. Участва в комисии, разглеждащи образователни проблеми;

2. Осъществява цялостната политика на общината в областта на образованието в община Радомир;

3. Изълнява краткосрочни и дългосрочни стратегии, програми и проекти за развитие на образованието в общината;

4. Участва в разработването и изпълнението на общинския бюджет за функция образование. Осъществява контрол за неговото законно и целесъобразно разходване;

5. Взаимодейства с държавните, общинските и частните институции и неправителствени организации в областта на образованието за реализирането на съвместни проекти и инициативи;

6. Координира дейността на общинските училища, детските заведения и извънуччилищни звена за организиране на учебно – възпитателния процес;

7. Набира, систематизира и анализира информация, свързана с демграфските процеси в общината и разработва стратегии и планове за развитие на общинската училищна мрежа;

8. Организира и контролира дейността на училищата, детските градини и ЦПЛР-ОДК;

9. Набира, систематизира и анализира информация за средномесечната посещаемост в детските градини и училищата; за пътуващите ученици и учители; подлежащите на пенсионираните учители; обезщетенията за временна неработоспособност и майчинство и др. въз основа на събраната информация изготвя справки за РУО-Перник, МОН, МФ;

10. Организира централизираната и местна доставка на учебници и учебни помагала за училищата и детските градини;

11. Изготвя и съгласува маршрутните разписания на училищните автобуси;

12. Съвместн с читалищата, МКБППМН, ЦПЛР-ОДК и други институции, разработва програма за извънучилищни занимания на децата и учениците;

13. Подпомага сформирането на училищните настоятелства настоятелства и обществените съвети;

14. Спазва всички задължения при изпълнение на възложената работа, съгласно Правилника за вътрешния трудов ред;

15. Поддържа приличен външния си вид;

16. Познаване и спазване на задължението за съдействие по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за закрила на детето;

17. Координира дейността на медицинските специалисти в детските градини;

18. Спазва Етичния кодекс на работещите с деца, който е неразделна част от длъжностната характеристика;

19. Спазване на Вътрешни правила за мерките и средствата за обработка и защита на лични данни съгласно Регламент /ЕС/ 2010/679 и ЗЗЛд;

20. Изготвя докладни записки за внасяне в ОбС-Радомир, във връзка с образованието в общината;

21. Изпълнява и други конкретно поставени задачи, свързани с дейността.

Изисквания за заеманата длъжност:

  1. Образователна степен – Висше образование
  2. Минимален образователен опит – 1 година
  3. Професионална област – Хуманитарни специалности
  4. Организационна компетентност
  5. Комуникационна компетентност
  6. Компютърна компетентност
  7. Работа в екип
  8. Способност да планира, организира и изпълнява поставените му задачи
  9. Оперативност, отговорност, етичност, лоялност

За контакти и допълнителна информация: Румен Крумов – началник отдел „Административно-правно обслужване“

Тел. за връзка: 0777/ 80 643

Или на електронен адрес: r.krumov@radomir.bg; radomir@radomir.bg