Обява за назначаване на служител на длъжност: Главен специалист образование
Обявa
За назначаване на служител на длъжност:
Главен специалист „Oбразование„
Основни длъжностни задължения:
1. Участва в комисии, разглеждащи образователни проблеми;
2. Осъществява цялостната политика на общината в областта на образованието в община Радомир;
3. Изълнява краткосрочни и дългосрочни стратегии, програми и проекти за развитие на образованието в общината;
4. Участва в разработването и изпълнението на общинския бюджет за функция образование. Осъществява контрол за неговото законно и целесъобразно разходване;
5. Взаимодейства с държавните, общинските и частните институции и неправителствени организации в областта на образованието за реализирането на съвместни проекти и инициативи;
6. Координира дейността на общинските училища, детските заведения и извънуччилищни звена за организиране на учебно – възпитателния процес;
7. Набира, систематизира и анализира информация, свързана с демграфските процеси в общината и разработва стратегии и планове за развитие на общинската училищна мрежа;
8. Организира и контролира дейността на училищата, детските градини и ЦПЛР-ОДК;
9. Набира, систематизира и анализира информация за средномесечната посещаемост в детските градини и училищата; за пътуващите ученици и учители; подлежащите на пенсионираните учители; обезщетенията за временна неработоспособност и майчинство и др. въз основа на събраната информация изготвя справки за РУО-Перник, МОН, МФ;
10. Организира централизираната и местна доставка на учебници и учебни помагала за училищата и детските градини;
11. Изготвя и съгласува маршрутните разписания на училищните автобуси;
12. Съвместн с читалищата, МКБППМН, ЦПЛР-ОДК и други институции, разработва програма за извънучилищни занимания на децата и учениците;
13. Подпомага сформирането на училищните настоятелства настоятелства и обществените съвети;
14. Спазва всички задължения при изпълнение на възложената работа, съгласно Правилника за вътрешния трудов ред;
15. Поддържа приличен външния си вид;
16. Познаване и спазване на задължението за съдействие по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за закрила на детето;
17. Координира дейността на медицинските специалисти в детските градини;
18. Спазва Етичния кодекс на работещите с деца, който е неразделна част от длъжностната характеристика;
19. Спазване на Вътрешни правила за мерките и средствата за обработка и защита на лични данни съгласно Регламент /ЕС/ 2010/679 и ЗЗЛд;
20. Изготвя докладни записки за внасяне в ОбС-Радомир, във връзка с образованието в общината;
21. Изпълнява и други конкретно поставени задачи, свързани с дейността.
Изисквания за заеманата длъжност:
- Образователна степен – Висше образование
- Минимален образователен опит – 1 година
- Професионална област – Хуманитарни специалности
- Организационна компетентност
- Комуникационна компетентност
- Компютърна компетентност
- Работа в екип
- Способност да планира, организира и изпълнява поставените му задачи
- Оперативност, отговорност, етичност, лоялност
За контакти и допълнителна информация: Румен Крумов – началник отдел „Административно-правно обслужване“
Тел. за връзка: 0777/ 80 643
Или на електронен адрес: r.krumov@radomir.bg; radomir@radomir.bg