Обществени поръчки

30.03.2017 год. ОБОБЩЕНА ИНФОРМАЦИЯ по чл. 230, ал. 1,т. 7 от ЗОП за 2016 година



20.02.2017 год. Oбществена поръчка по чл. 20, ал. 1, т. 1, буква „б“ от ЗОП – открита процедура с предмет: „Оценка на сътоветствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор на обекти в гр. Радомир по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради, по 15 обособени позииции"

РЕШЕНИЕ
ОБЯВЛЕНИЕ
ДОКУМЕНТАЦИЯ
ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ
УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОБРАЗЦИТЕ НА ДОКУМЕНТИ
ПРОЕКТ НА ДОГОВОР
УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОФЕРТИТЕ
07.03.2017 год. РЕШЕНИЕ ЗА ОДОБРЯВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ИЗМЕНЕНИЕ ИЛИ ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ




27.10.2016 год. Oбществена поръчка по чл. 20, ал. 1, т. 1, буква „б“ от ЗОП – открита процедура с предмет: „Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от населените места на територията на Община Радомир и транспотирането им до Регионално депо за неопасни отпадъци „Тева“- гр.Перник”

РЕШЕНИЕ
ОБЯВЛЕНИЕ
ДОКУМЕНТАЦИЯ
ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ
УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОБРАЗЦИТЕ НА ДОКУМЕНТИ
ПРОЕКТ НА ДОГОВОР
УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОФЕРТИТЕ
18.11.2016 год. РАЗЯСНЕНИЯ
16.12.2016 год. ПРОТОКОЛ
12.01.2017 год. ПРОТОКОЛ 2
                           ПРОТОКОЛ 3
                           ДОКЛАД
                           РЕШЕНИЕ



31.08.2016 год.
ОТНОСНО: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ЧЛ. 20, АЛ. 1, Т. 1, Б. „А” ОТ ЗОП – ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА С ПРЕДМЕТ:„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНЖЕНЕРИНГ – ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР ЗА ОБНОВЯВАНЕ НА ОБЕКТИ В ГР. РАДОМИР ПО НАЦИОНАЛНАТА ПРОГРАМА ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА МНОГОФАМИЛНИ ЖИЛИЩНИ СГРАДИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР, ПО 15 ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“

 РЕШЕНИЕ
ОБЯВЛЕНИЕ
ДОКУМЕНТАЦИЯ
ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ
УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОБРАЗЦИТЕ НА ДОКУМЕНТИ
МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ
ПРОЕКТ НА ДОГОВОР
УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОФЕРТИТЕ
ТЕХНИЧЕСКИ ДОКЛАДИ И ОБСЛЕДВАНЕ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА ЖИЛИЩНИТЕ СГРАДИ

13.09.2016 год.  РЕШЕНИЕ ЗА ОДОБРЯВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ИЗМЕНЕНИЕ ИЛИ ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
ДОКУМЕНТАЦИЯ
ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ
УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОБРАЗЦИТЕ НА ДОКУМЕНТИ
МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ
ПРОЕКТ НА ДОГОВОР
УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОФЕРТИТЕ
 ТЕХНИЧЕСКИ ДОКЛАДИ И ОБСЛЕДВАНЕ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА ЖИЛИЩНИТЕ СГРАДИ 
19.09.2016год.  РАЗЯСНЕНИЯ           
21.09.2016 год. РАЗЯСНЕНИЯ
                           РАЗЯСНЕНИЯ   
29.09.2016 год. РАЗЯСНЕНИЯ         
07.10.2016 год. РАЗЯСНЕНИЯ          
10.10.2016 год. РАЗЯСНЕНИЯ
11.10.2016 год. РАЗЯСНЕНИЯ
                           РАЗЯСНЕНИЯ 
12.10.2016 год. РАЗЯСНЕНИЯ
24.02.2017 год. ПРОТОКОЛ 1



10.08.2016 год.
Процедура на договаряне без предварително обявление по чл. 18, ал. 1, т. 8 от ЗОП с предмет: “Актуализация на изготвени технически инвестиционни проекти за строителство – реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения на населените места с. Извор и с. Друган, Община Радомир, с които Община Радомир ще кандидатства за финансиране по ''Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.'' 

РЕШЕНИЕ
ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
ПРОЕКТ НА ДОГОВОР
15.09.2016 год. ДОГОВОР
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
24.10.2016 год. ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА



29.07.2016 год. ОТНОСНО: Oбществена поръчка по чл. 20, ал. 1, т. 1, буква „б“ от ЗОП – открита процедура с предмет: „Избор на изпълнител за предоставяне на консултантски услуги по подготовка на проектно предложение за подпомагане, управление и отчитане на проект: „Строителство, реконструкция и рехабилитация на водоснабдителни системи и съоръжения на населените места с. Извор и с. Друган, общ. Радомир“ по мярка 7.2 от ПРСР 2014-2020 г.”

РЕШЕНИЕ
ОБЯВЛЕНИЕ
ДОКУМЕНТАЦИЯ 
ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ
УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОБРАЗЦИТЕ НА ДОКУМЕНТИ
ПРОЕКТ НА ДОГОВОР
УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОФЕРТИТЕ
27.09.2016 год. РЕШЕНИЕ ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ
14.10.2016 год. ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА


18.07.2016  год. ОТНОСНО:
Oбществена поръчка по ЧЛ. 20, АЛ.1, Т.1, буква „б“ ОТ ЗОП – открита процедура с предмет: “Изготвяне на работен инвестиционен проект за реконструкция и ремонт на Основно училище "Христо Смирненски“, гр. Радомир“, с който Община Радомир ще кандидатства за финансиране по ''Програма за развитие на селските райони 2014-2020г.'' и упражняване на авторски надзор''

 РЕШЕНИЕ
 ОБЯВЛЕНИЕ
 ДОКУМЕНТАЦИЯ
 ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ
 ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ
 УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОБРАЗЦИТЕ НА ДОКУМЕНТИ
 ПРОЕКТ НА ДОГОВОР
 УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОФЕРТИТЕ
01.09.2016 год. ПРОТОКОЛ 1

17.09.2016 год. ПРОТОКОЛ 2
                           ПРОТОКОЛ 3

                           ДОКЛАД
                        РЕШЕНИЕ № 684/17.09.2016 Г. ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
10.10.2016 год. ДОГОВОР
24.10.2016 год. ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА



18.07.2016 год. ОТНОСНО:
Обществена поръчка по ЧЛ. 20, АЛ. 1, Т. 1, буква „б“ ОТ ЗОП – открита процедура с предмет: „Избор на изпълнител за предоставяне на консултантски услуги по подготовка на проектно предложение за подпомагане, управление и отчитане на проект: „Реконструкция и ремонт на Основно училище "Христо Смирненски“, гр. Радомир“ по подмярка 7.2 от ПРСР 2014-2020г.“

РЕШЕНИЕ
ОБЯВЛЕНИЕ
ДОКУМЕНТАЦИЯ
ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ
ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ
УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОБРАЗЦИТЕ НА ДОКУМЕНТИ
ПРОЕКТ НА ДОГОВОР
УКАЗАНИЯ ЗА ПОДГОТОВКА НА ОФЕРТИТЕ

01.09.2016 год. ПРОТОКОЛ 1
17.09.2016 год. ПРОТОКОЛ 2
                           ПРОТОКОЛ 3

                          ДОКЛАД
                           РЕШЕНИЕ № 685/17.09.2016 Г. ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
10.10.2016 год. ДОГОВОР
24.10.2016 год. ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА



09.05.2016 год. ОТНОСНО
: Процедура на договаряне без предварително обявление по чл. 18, ал. 1, т.8 от ЗОП с предмет: "Доставка на електрическа енергия от Доставчик от последна инстанция за нуждите на Община Радомир и обектите на бюджетна издръжка към Община Радомир."

 РЕШЕНИЕ
 РЕШЕНИЕ ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ
 14.10.2016 год. ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА


09.05.2016 год. ОТНОСНО
: Процедура на договаряне без предварително обявление по чл. 18, ал. 1, т.8 от ЗОП с предмет: "Достъп и пренос на електрическа енергия през електроразпределителната мрежа за нуждите на Община Радомир и обектите на бюджетна издръжка към Община Радомир."

 РЕШЕНИЕ

 РЕШЕНИЕ ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ
 14.10.2016 год. ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА



13.04.2016 год.   ОТНОСНО: ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Дом за стари хора и Домашен социален патронаж на територията на Община Радомир, Област Перник“, със следните обособени позиции:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: МЕСО И МЕСНИ ПРОДУКТИ
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: МЛЯКО И МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3: МАСЛА И МАЗНИНИ
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4: РИБА, РИБНИ ПРОДУКТИ И ДРУГИ МОРСКИ ХРАНИ
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5: ЯЙЦА
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6: ЗЪРНЕНИ ХРАНИ И ХРАНИ НА ЗЪРНЕНА ОСНОВА
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №7: КАРТОФИ, КОРЕНОПЛОДНИ И ВАРИВА
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №8: ПЛОДОВЕ, ЗЕЛЕНЧУЦИ И ПРОДУКТИ ОТ ТЯХ
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №9: ДРУГИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №10: ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ, ПРЕДНАЗНАЧЕНИ ЗА ДОСТАВКА ОТ СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ПРЕДПРИЯТИЯ ИЛИ КООПЕРАЦИИ НА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ

 РЕШЕНИЕ
 ОБЯВЛЕНИЕ
 СЪДЪРЖАНИЕ
 ДОКУМЕНТАЦИЯ
 ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
 ОБРАЗЦИ
 ПРОЕКТ НА ДОГОВОР  1
 ПРОЕКТ НА ДОГОВОР  2
 ПРОЕКТ НА ДОГОВОР  3
 ПРОЕКТ НА ДОГОВОР  4
 ПРОЕКТ НА ДОГОВОР  5
 ПРОЕКТ НА ДОГОВОР  6
 ПРОЕКТ НА ДОГОВОР  7
 ПРОЕКТ НА ДОГОВОР  8
 ПРОЕКТ НА ДОГОВОР  9
 ПРОЕКТ НА ДОГОВОР 10
 27.06.2016 год. ПРОТОКОЛ 1 
 05.08.2016 год. ПРОТОКОЛ 2
                            ПРОТОКОЛ 3
                            РЕШЕНИЕ
11.10.2016 год. ДОГОВОР ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №10
24.10.2016 год. ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 10
06.02.2017 год. ДОГОВОР ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1
                           ДОГОВОР ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2
                           ДОГОВОР ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3
                           ДОГОВОР ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4
                           ДОГОВОР ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5
                           ДОГОВОР ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6
                           ДОГОВОР ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №7
                           ДОГОВОР ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №8
                           ДОГОВОР ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №9
16.02.2017 год. ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №4
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №5
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №7
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №8
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №9

СПРАВКА ЗА ПЛАЩАНИЯТА



13.04.2016 год. ОТНОСНО: ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „Доставка на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на обекти на територията на Община Радомир” по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на Община Радомир и обектите на бюджетна издръжка към Община Радомир; Обособена позиция № 2: Доставка на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на Дом за стари хора „Свети Иван Рилски“ гр. Радомир.

РЕШЕНИЕ       
ОБЯВЛЕНИЕ
ДОКУМЕНТАЦИЯ
ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
ОБРАЗЦИ
ПРОЕКТ НА ДОГОВОР 1
ПРОЕКТ НА ДОГОВОР 2
27.04.2016 год. РЕШЕНИЕ ЗА ПРОМЯНА
02.06.2016 год. ПРОТОКОЛ 1
23.06.2016 год. ПРОТОКОЛ 2
                           ПРОТОКОЛ 3
                           РЕШЕНИЕ
10.08.2016 год. ДОГОВОР ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1
                           ДОГОВОР ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2
19.09.2016 год. ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
 


12.04.2016 год. 
ОТНОСНО: ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „Зимно и лятно почистване на уличните платна, площадите, алеите, парковите и другите територии, предназначени за обществено ползване“

РЕШЕНИЕ
ОБЯВЛЕНИЕ
ДОКУМЕНТАЦИЯ
ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
МЕТОДИКА
ПРОЕКТ НА ДОГОВОР
ОБРАЗЦИ
14.06.2016 год. ПРОТОКОЛ 1
                           ПРОТОКОЛ 2
                           ПРОТОКОЛ 3
                           РЕШЕНИЕ
07.09.2016 год. ДОГОВОР
19.09.2016 год. ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР  


05.04.2016 год.
ОТНОСНО: ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: Избор на изпълнител за изготвяне на технически проект и упражняване на авторски надзор при изпълнението му за проект с работно заглавие: „„Реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Радомир” с 2 подобекта: 1. Общински път PER2130 ІІІ-627, Алино – Долна Диканя / - Горна Диканя – Дрен - /І-1/; 2. Общински път PER2134 ІІІ-627, Друган – Радомир / - Стефаново – Кондофрей - /ІІІ-6041/““, за кандидатстване по Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020г., Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“, Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“
                
РЕШЕНИЕ
ОБЯВЛЕНИЕ

ДОКУМЕНТАЦИЯ
УКАЗАНИЯ
ОБРАЗЦИ
ТЕХНИЧЕСКО ЗАДАНИЕ
ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
ПРОЕКТ НА ДОГОВОР
ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ 
04.07.2016 год. ПРОТОКОЛ 1
                           ПРОТОКОЛ 2
                           ПРОТОКОЛ 3
                           ПРОТОКОЛ 4
                           РЕШЕНИЕ 
16.08.2016год.  ДОГОВОР
24.08.2016 год. ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР 



29.03.2016 год.
ОТНОСНО: ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „Ремонт на местни общински пътища от IV-то класната пътна мрежа на територията на Община Радомир и неотложни ремонтни дейности на улици в гр. Радомир”

РЕШЕНИЕ
ОБЯВЛЕНИЕ
УКАЗАНИЯ ЗА УЧАСТИЕ
ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
ПРОЕКТ НА ДОГОВОР
ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ
ПРОТОКОЛ 1
24.06.2016 год. ПРОТОКОЛ 2
                           ПРОТОКОЛ 3
                           ПРОТОКОЛ 4                 
                          
РЕШЕНИЕ
14.07.2016 год. ДОГОВОР
26.07.2016 год. ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
29.12.2016 год. ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА



29.03.2016 год. ОБОБЩЕНА ИНФОРМАЦИЯ ПО ЧЛ. 44, АЛ. 10 ОТ ЗОП ЗА 2015 ГОДИНА



19.02.2016 год. ОТНОСНО: Процедура на договаряне без обявление с предмет: "Избор на изпълнител за доставка на природен газ за нуждите на обекти, собственост на Община Радомир за срок от 24 месеца"

РЕШЕНИЕ
31.03.2016 год. ДОГОВОР
 


 

05.11.2015 год. ОТНОСНО: Процедура на договаряне без обявление с предмет: „Ремонт на уличната настилка в гр. Радомир”

РЕШЕНИЕ
ПОКАНА

ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ

ПРОЕКТ НА ДОГОВОР

ДОКЛАД

РЕШЕНИЕ
09.12.2015 год. ДОГОВОР
11.12.2015 год. ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
21.01.2016 год. ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


 28.10.2015год. ОТНОСНО: ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: “Изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики и изготвяне на технически паспорти на сгради на територията на Община Радомир по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”                   РЕШЕНИЕ

08.01.2016 год. ПРОТОКОЛ 1
12.03.2016 год. ПРОТОКОЛ 2
                          ПРОТОКОЛ 3
                          РЕШЕНИЕ
26.05.2016 год. ДОГОВОР
13.06.2016 год. ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
07.11.2016 год. ДОПЪЛНИТЕЛНО СПОРАЗУМЕНИЕ


27.08.2015год. Справка за плащанията по обществени поръчки за периода 01.07.2015-31.07.2015 година.


18.08.2015год. ОТНОСНО: ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „Доставка и монтаж на мобилно спортно съоръжение за нуждите на Община Радомир”

РЕШЕНИЕ

ОБЯВЛЕНИЕ

ДОКУМЕНТАЦИЯ

ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ

МЕТОДИКА

ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ

ПРОЕКТ НА ДОГОВОР

30.09.2015год. ПРОТОКОЛ 1

                          ПРОТОКОЛ 2

                          РЕШЕНИЕ

13.11.2015год. ДОГОВОР

ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

09.12.2015 год. ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

21.01.2016 год. ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


 
28.07.2015год. Справка за плащанията по обществени поръчки за периода 01.06.2015-30.06.2015 година.
 


 23.06.2015год. ОТНОСНО: ПРОЦЕДУРА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ОБЯВЛЕНИЕ С ПРЕДМЕТ: „Упражняване на авторски надзор по време на изпълнението на обект: Изграждане на система за ранно откриване на горски пожари, видео наблюдение и оповестяване в Община Радомир“

РЕШЕНИЕ 479 от 23.06.2015 год.

РЕШЕНИЕ 500 от 03.07.2015год.

ДОКЛАД НА КОМИСИЯТА от 02.07.2015 год.

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР от 10.07.2015 год.

ДОГОВОР от 10.07.2015год.

09.10.2015год. ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕН ДОГОВОР


19.06.2015год. ОТНОСНО: ПРОЦЕДУРА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ОБЯВЛЕНИЕ С ПРЕДМЕТ: „Извършване на допълнителни видове строителни дейности за обект "Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир включващо: 1. Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с. Дрен, общ. Радомир, фаза 1 и 2; 2. Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с. Долна Диканя, общ. Радомир, фаза 1 и 2“

РЕШЕНИЕ 472 от 19.06.2015 год.

РЕШЕНИЕ 496 от  01.07.2015год.

ДОКЛАД НА КОМИСИЯТА от 29.06.2015 год.

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР от 08.07.2015 год.

ДОГОВОР от 10.07.2015 год.

09.10.2015год ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕН ДОГОВОР


17.06.2015 год. ОТНОСНО: ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: “Изготвяне на обследване по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: Изготвяне на обследване за установяване на технически характеристики и изготвяне на технически паспорт по  Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради; Обособена позиция № 2: Изготвяне на обследване за енергийна ефективност и издаване на сертификат за енергийни характеристики на сгради в експлоатация по  Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”

РЕШЕНИЕ

ОБЯВЛЕНИЕ

ДОКУМЕНТАЦИЯ

ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ

ПРОЕКТ НА ДОГОВОР ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1

ПРОЕКТ НА ДОГОВОР ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2

ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ

02.09.2015год. ПРОТОКОЛ №1 

24.09.2015год. СЪОБЩЕНИЕ

30.09.2015год. ПРОТОКОЛ N:2

                          ПРОТОКОЛ N:3

                          РЕШЕНИЕ ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ

                          РЕШЕНИЕ

11.12.2015 год. ДОГОВОР

ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

11.12.2015 год. ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

 


26.05.2015год. ОТНОСНО: ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „Зимно и лятно почистване на уличните платна, площадите, алеите, парковите и другите територии, предназначени за обществено ползване“

РЕШЕНИЕ

ОБЯВЛЕНИЕ

ДОКУМЕНТАЦИЯ

ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ

МЕТОДИКА

ПРОЕКТ НА ДОГОВОР

ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ

ПРОТОКОЛ 1

ПРОТОКОЛ 2

ПРОТОКОЛ 3

РЕШЕНИЕ 526 от 15.07.2015 год.

15.09.2015год. ДОГОВОР

ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ

ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

18.09.2015год. ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

19.09.2016 год. ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


 20.05.2015год. Справка за плащанията по обществени поръчки за периода 01.04.2015-30.04.2015 година.


 18.05.2015год. ОТНОСНО: ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „Ремонт на  местни общински пътища от IV-то класната пътна мрежа на територията на Община Радомир и неотложни ремонтни дейности на улици в гр. Радомир”

РЕШЕНИЕ

ОБЯВЛЕНИЕ

УКАЗАНИЯ

ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ

МЕТОДИКА

ПРОЕКТ НА ДОГОВОР

ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ

СЪОБЩЕНИЕ от 24.07.2015 год.

 

07.08.2015год

ПРОТОКОЛ № 1 от 30.06.2015 год.

ПРОТОКОЛ № 2 от 09.07.2015 год.

ПРОТОКОЛ № 3 от 21.07.2015 год.

ПРОТОКОЛ № 4 от 29.07.2015 год.

ПРОТОКОЛ № 5 от 05.08.2015 год.

РЕШЕНИЕ № 590 от 07.08.2015 год.

09.10.2015год. ДОГОВОР

ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

28.10.2015год. ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

29.12.2015 год. ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА 


 09.02.2015год. ОТНОСНО: Избор на изпълнител за доставка на природен газ за нуждите на обекти собственост на Община Радомир за срок от 12 месеца

РЕШЕНИЕ

СПРАВКА ЗА ПЛАЩАНИЯТА

 

Справка информация за извършените плащания по сключените договори с предмет "Доставка на газ за нуждите на обектите собственост но Община Радомир за срок от 24 месеца с РИЛА ГАЗ ЕАД".


 12.11.2014год. ОТНОСНО: Документация за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „ИЗГОТВЯНЕ НА ПРОЕКТ ЗА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА РАДОМИР”

РЕШЕНИЕ

ОБЯВЛЕНИЕ

ДОКУМЕНТАЦИЯ

ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ

МЕТОДИКА

ПРОЕКТ НА ДОГОВОР

ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ

СТАНОВИЩЕ НА РИОСВ

СТАНОВИЩЕ НА НИНКН

ПЛАНОВО ЗАДАНИЕ И ОПОРЕН ПЛАН ЗА ИЗРАБОТКА НА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН

ОПОРЕН ПЛАН

СХЕМА ПО ВИД СОБСТВЕНОСТ

СХЕМА ПО ВИД ТЕРИТОРИЯ

ПРОТОКОЛ N:1

ПРОТОКОЛ №2

ПРОТОКОЛ №3

ПРОТОКОЛ №4

РЕШЕНИЕ № 143 ОТ 12.02.2015 год.

СЪОБЩЕНИЕ ПО ЧЛ. 69А, АЛ.3 ОТ ЗОП

18.03.2015 год. ДОГОВОР

ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР


 28.10.2014год. Относно: Прекратяване на открита процедурата за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Изготвяне на проект за общ устройствен план на Община Радомир”

РЕШЕНИЕ ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ


 15.10.2014год. Относно: Документация за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Изготвяне на проект за общ устройствен план на община Радомир”

РЕШЕНИЕ
ОБЯВЛЕНИЕ
ДОКУМЕНТАЦИЯ
ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
МЕТОДИКА
ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ
ПЛАНОВО ЗАДАНИЕ И ОПОРЕН ПЛАН ЗА ИЗРАБОТКА НА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН
ОПОРЕН ПЛАН
СХЕМА ПО ВИД СОБСТВЕНОСТ
СХЕМА ПО ВИД ТЕРИТОРИЯ


02.10.2014год. Относно: Доставка на газьол за отопление, маркиран червен, код CPV 09135100-5 за детските градини, училищата, Дом за стари хора и ЦНСТ-1 и ЦНСТ-2 с. Дрен и гориво за автомобилите на учрежденията на бюджетна издръжка в Община Радомир.

РЕШЕНИЕ

14.11.2016 год. ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

СПРАВКА ЗА ПЛАЩАНИЯТА


30.09.2014год. Относно: Документация за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от населените места на територията на община Радомир“

РЕШЕНИЕ ЗА ПРОМЯНА
ДОКУМЕНТАЦИЯ
ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
МЕТОДИКА
ПРОЕКТ НА ДОГОВОР
ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ
ПРОТОКОЛ №1
ПРОТОКОЛ №2
ПРОТОКОЛ №3
РЕШЕНИЕ № 738 / 10.12.2014 год.
ДОГОВОР № 8 / 15.01.2015 год.

16.02.2017 год. 
 ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА



17.09.2014 год. Относно:  Открита процедура за възлагане на обществена поръчка
с предмет: "СМЕТОСЪБИРАНЕ И СМЕТИЗВОЗВАНЕ НА ТВЪРДИ БИТОВИ ОТПАДЪЦИ ОТ НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА РАДОМИР"
РЕШЕНИЕ
ОБЯВЛЕНИЕ
ДОКУМЕНТАЦИЯ
ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ
МЕТОДИКА
ПРОЕКТ НА ДОГОВОР
ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ


30.06.2014 год.  Относно: Открита процедура по чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Избор на консултант за осъществяване на строителен надзор на проект: Реконструкция, разширение, оборудване и обзавеждане на обект „Многофункционален спортен център за тренировки – гр. Радомир“

РЕШЕНИЕ

ОБЯВЛЕНИЕ

ДОКУМЕНТАЦИЯ

ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ

РЕШЕНИЕ ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ N:205/06.03.2015 г.


 27.06.2014 год.  Относно: Открита процедура за възлагане на обществена поръчка по ЗОП с предмет: „Реконструкция, разширение, оборудване и обзавеждане на обект „Многофункционален спортен център за тренировки – гр. Радомир“

РЕШЕНИЕ

ОБЯВЛЕНИЕ

ДОКУМЕНТАЦИЯ

ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ

КОЛИЧЕСТВЕНА СМЕТКА

РЕШЕНИЕ ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ N:204/06.03.2015г.


25.06.2014 год.  РЕШЕНИЕ ЗА ПРОМЯНА ОТНОСНО: ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „Доставки на хранителни продукти по предварително подавани заявки за нуждите на детските градини и социалните институции на територията на община Радомир по обособени позиции.”


19.05.2014 год. ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „Доставки на хранителни продукти по предварително подавани заявки за нуждите на детските градини и социалните институции на територията на община Радомир по обособени позиции.”

РЕШЕНИЕ

ОБЯВЛЕНИЕ

ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ

ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ

ОБРАЗЕЦ 16 СПЕЦИФИКАЦИЯ

СПРАВКА ЗА ПЛАЩАНИЯТА

16.11.2016 год. ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 8     
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 14
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 15
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 18
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 19
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 20

02.12.2016 год. ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 11
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 12
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 13
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 16
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 17

20.01.2017 год. ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 9

06.04.2017 год. ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 6
                           ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 7


25.04.2014 ГОД. ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „Ремонт на местни общински пътища от IV-то класната пътна мрежа на територията на Община Радомир и неотложни ремонтни дейности на улици в гр. Радомир”

РЕШЕНИЕ

ОБЯВЛЕНИЕ

УКАЗАНИЯ

ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ

МЕТОДИКА

ПРОЕКТ НА ДОГОВОР

ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ


17.03.2014год. ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ОТКРИТА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА С ПРЕДМЕТ: „ЗИМНО И ЛЯТНО ПОЧИСТВАНЕ НА УЛИЧНИТЕ ПЛАТНА, ПЛОЩАДИТЕ, АЛЕИТЕ, ПАРКОВИТЕ И ДРУГИТЕ ТЕРИТОРИИ, ПРЕДНАЗНАЧЕНИ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ПОЛЗВАНЕ“

РЕШЕНИЕ

ОБЯВЛЕНИЕ

ДОКУМЕНТАЦИЯ

ОБРАЗЦИ


19.12.2013год. „Първоначално залесяване на неземеделска земя и поддържане на създадените горски култури“,проект финансиран по мярка 223 “Първоначално залесяване на неземеделски земи” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013г., Договор за БФП № 14/223/00241 от 05.04.2013 г.

УКАЗАНИЯ ЗА УЧАСТИЕ

ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ


04.12.2013год. ОТНОСНО: Прекратяване на открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Първоначално залесяване на неземеделска земя и поддържане на създадените горски култури"

Заповед за прекратяване

Решение за прекратяване


 03.12.2013год. Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:
Упражняване на строителен надзор във връзка с изпълнението на „Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места в община Радомир в т.ч. :
•    Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Дрен, общ. Радомир;
•    Реконструкция на водопроводна мрежа на с. Долна Диканя, общ. Радомир;
възлагана в изпълнение на Договор № 14/321/01295/2012 г. финансиран от ПРСР 2007-2013 г. по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”

Решение на Кмета на Община Радомир за стартиране на открита процедура за възлагане на обществена поръчка

Обявление за обществена поръчка

Технически спецификации

Указание за участие

Образци на документи


 26.11.2013год. Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:„Първоначално залесяване на неземеделска земя и поддържане на създадените горски култури“, проект финансиран по мярка 223 “Първоначално залесяване на неземеделски земи” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г.,  Договор за БФП № 14/223/00241 от 05.04.2013г.

УКАЗАНИЯ ЗА УЧАСТИЕ

ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ



01.11.2013год.
ОТНОСНО: Прекратяване на открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Първоначално залесяване на неземеделска земя и поддържане на създадените горски култури"


14.08.2013год. Интегриран проект за подобряване на водоснабдителната инфраструктура на населените места вобщина Радомир включващо:
1.Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с. Дрен, общ. Радомир, фаза 1 и2;
2.Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с. Долна Диканя, общ. Радомир,фаза 1 и 2".

УКАЗАНИЯ ЗА УЧАСТИЕ

ДОКУМЕНТИ ЗА УЧАСТИЕ


14.08.2013год. „Първоначално залесяване на неземеделска земя и поддържане на създадените горски култури“, проект финансиран по мярка 223 “Първоначално залесяване на неземеделски земи” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007- 2013г.,  Договор за БФП № 14/223/00241 от 05.04.2013 г.14.08.2013год.

УКАЗАНИЯ ЗА УЧАСТИЕ

ДОКУМЕНТИ ЗА УЧАСТИЕ


 08.08.2013год. Изготвяне на комплексни доклади за оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите, както и оценка за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционния проект от физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", в съответствие с чл. 142, ал. 10 ЗУТ“ във връзка с изпълнението на “Интегриран воден проект за град Радомир”, финансиран по ОП ”Околна среда 2007 – 2013”. – Договор за БФП № DIR-51011119-C005, Проект № DIR-51011119-4-16.

НАЧАЛНА СТРАНИЦА

УКАЗАНИЯ

ТЕХНИЧЕСКА ДОКУМЕНТАЦИЯ

ОБРАЗЦИ НА ДОКУМЕНТИ


29.04.2013год. Ремонт на местни общински пътища от IV-то класната пътна мрежа на територията на Община Радомир и неотложни ремонтни дейности на улици в гр. Радомир.

РЕШЕНИЕ

ОБЯВЛЕНИЕ 

ДОКУМЕНТИ И УКАЗАНИЯ ЗА УЧАСТИЕ


 15.03.2013 год. Осъществяване на охрана с помощта на сигнално-известителна техника и сигнално-охранителна дейност на обекти на Община Радомир


 15.02.2013 г.Документи за участие по процедура за избор на Изпълнител заобществена поръчка с предмет: „Изготвянена Функционален анализ, въвеждане на Стратегия за организационно развитие ипредложения за промени в нормативни документи на общинските администрации на Радомир и Земен” по проект,финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюзчрез Европейския социален фонд по проект: „Повишаване ефективността на общинската администрация на общините Радомир и Земен” 


 07.12.2012 г. Извършване на възстановителни работи, укрепване и частична реконструкцияна сградата и оградата на ОУ ”Христо Смирненски“ – гр. Радомир


30.11.2012 г.Зимно почистване на улици, площади и други територии за общественоползване на територията на град Радомир


31.10.2012 г.Неотложни аварийни дейности по търбопроводнамрежа на отоплителна инсталация на сградата на ЦДГ "Слънце" - гр. Радомир


22.11.2012 г.Провеждане на информационна кампания за заинтересованите страни, свързани с извършвания функционален анализ, организиране и провеждане на две Кръгли маси и дейности за информация и публичност на проекта

ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ
ЕЛЕКТРОННИ АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ НА ОБЩИНА РАДОМИР
ПРОВЕРКА НА ЗАДЪЛЖЕНИЯ
Анкета
Какво смятате за новата визия на сайта ?
Харесва ми
Не ми допада
Не знам